شما فیمینیسم هستین؟

گاهی بعضی از خوانندگانم بخصوص آقایون و مصاحبه کنندگان ازم می پرسن :آیا شما طرفدار فیمینیسم هستین؟
با خودم فکر می کنم در جایی که من با مردها حقوق برابر ندارم فیمینیسم چه معنی داره؟من می پزم ومی شورم و تمیز می کنم وظیفمه..من به دنیا می آرم و شیر می دم و شب بیداری می کشم وظیفمه اما هیچ کدوم از این کارها برام ایجاد حق نمی کنه ...واقعا فمینیسم چه معنی داره؟
نظرات 1 + ارسال نظر
شازده خانوم شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:33 ق.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com/

نازنینم.این جور مسایل فقط در این مملکت گل و گلاب معنی نداره.یعنی از اول تعریفی براش نگذاشتند تا بعد بخواد نقد بشه و اونچه به صلاح نبود هجوم افکار بیگانه نامیدند.در کشورهایی که حاکم ملکه است زن سالار و سرور است و تمام حق و حقوق به زن تعلق دارد و حکومت با تمام وجود از موجودیت زن دفاع میکند.اونجا دیگه شعرهای فروغ رو به جرم بی پروایی سانسور نمیکنند .
من چه بخوام چه نخوام فمینیست به دنیا اومدم.دلیلش هم روز تولدم هست که مصادف با ۸ مارس است.
راستی من حتما به غرفه شادان سر میزنم.امیدوارم افتخار دیدنتون رو داشته باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد