وقتی فکر می کنم که شاید اگر ما با این همه ادعای امروزمون در روزگار خلافت علی (ع)بسر میبردیم تاب یک لحظه عدالت اون حضرت رو نداشتیم از شرم به خودم میپیچم.کیست که با سینه سپر کرده و گردنی افراشته ادعا کند می تواند عدالت حضرتش را تاب بیاورد؟

اصلا کسی هست؟ای کاش در روزگاری که به نام علی حق را ناحق می کنند و در آستانه شهادتش گریبان چاک میدهند کمی از عدلش را به امتش می چشاندند.

نظرات 9 + ارسال نظر
کریم دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.syhome.blogsky.com

واقعا که نمی تونیم تاب عدالت علی را داشته باشیم منم .....

راستی چه عجب که ما را از یاد نبردید.........بای

نوید || پسر جنوب و پشت کنکوری || چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:39 ب.ظ http://South-Boy.BlogSky.Com

سلام بانوی شرقی جان خوبی ؟‌ خسته نباشی .. نماز و روزه قبول .. فکر کنم این زندگی ما هیچ ربطی به اون دوره نداره من که سهلم من خودم دارم اعتراف میکنم نمی تونم اون از خدا بی خبرها که قیافشون سرباز امام زمان هستن و از درون یار و همدم شیطون اونها هم نمیتونن اما باید سعی کرد درسته اون معصوم بوده ما هم میتونیم به اون نزدیک بشیم .. یه سری هم به وبلاگ من بزن به روز کردم .. منتظرم .
آرزومند آرزوهایت نوید || پسر جنوب و پشت کنکوری ||

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:49 ق.ظ

معلومه که تاریخ را نخوانده اید و صرفا بر اساس شنیده های

پا منبری که قرنها به خورد ما داده اند قضاوت میکنید

شازده خانوم پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:05 ق.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

ابجی ما چاکریم....

آزاده شنبه 7 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:47 ب.ظ http://yas-sefid-17.blogsky.com

سلام بانوی شرقی
زیبا می نویسی و گیرا و در عین حال نزدیک
من فکر می کنم حداقل اگر توی اون زمان بودم کسی به نام دوست از ژشت بهم نمی زد نه نمی زد...
تا ابد پایدار ، جاری ، با عشق باشی.
دلت خواست به یاسای سفسد هم یه سری بزن .

شهیاد دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:49 ق.ظ http://www.rouzegar.blogsky.com

سلام خانم
چند وقتیه وب مارو یادتون رفته!
من لینک شما رو در وبم قرار دادم
اینم بگم همین الان هیشکی طاقت انتقاد نداره....
اگه عدالت علی(ع) بود مردم یکی یکی همه شاکی می شدن!
منتظرتونم....

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:29 ب.ظ

پس با این استدلال خیلی بیش از اندازه منطقی شهیاد خان مردم خواهان بی عدالتی هستنند و همین حکومت اسلامی که به حق ادامه حکومت محمد وعلی وعمر و ابوبکر است برایشان خوب است .بابا یه کم تعصب را کنار بذارید .قران را بخوانید.تاریخ اسلام را مطالعه کنید اونوقت میفهمید که اسلام واقعی همین جمهوری اسلامی است .طالبان است. ملا عمر والقاعده است. اسطوره علی با واقعیت زندگی علی ۱۸۰درجه تفاوت دارد

بانوی شرقی سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام دوست ناشناس!اولین نشانه منطق داشتن موقعیت برابره..که شما با ناشناس بودن در لین موقعیت نیستید پس برای استفاده همه از نظرات مشعشعانه تون لطفا آدرس وبلاگتون رو بذارید تا در موقعیت برابر باشیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام بانوی شرقی محترم. اولین نشانه منطقی بودن نداشتن تعصب و مستدل سخن گفتن است نه اینکه چون نیاکان چنین گفته اند پس ما نیز همین را می گوییم ولی متاسفانه برجسته شدن رگ تعصبتان از لابلای متنی که نوشته اید پیداست . من در یادداشتم یک سوال مطرح کرده بودم و در ادامه ان خواننده را به منابع دست اول وغیر قابل انکار خود مسلما نان ارجاع داده بودم که من هم روزی یکی از انان بوده ام . من حرفی از خودم نساخته ام انچه که می گویم مستند است به قران و شان نزول ایات ان-تاریخ ابن هشام - تاریخ ابن اثیر- تاریخ طبری که همگی انها مسلمان بوده اند ونه نوشته های این یا ان نویسنده ماتریالیست ومارکسیست. ضمنا من ناشناس نیستم -افکار واندیشه های من هویت من است منتظر جواب شما هم نیستم چون ممکنه این بحث باعث مشکلاتی برای شما و وبلاگتان از طرف حکومت اسلام گردد . اینها را به این خاطر نوشتم چون من وبلاگ ندارم .


گر انسان در پس دیوار ترس و جهل بنشستی
ره خود سوی این اوج جهان بین کی گشودستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد