هری پاتر با ترجمه عالی و توانا

توجه کنید!لطفا اگه هری پاتر خون هستید دو هفته ناقابل دیگه دندون سر جیگر بذارید تا یه ترجمه عالی و یک دست از مترجم توانا و نام آشنا (خانم شهناز مجیدی)مترجم اثار جوی فیلدینگ به دستتون برسه!
این کتاب توسط انتشارات روشا به بازار میادواین نشر تازه شروع به کار کرده و توسط دو خانم اهل قلم تاسیس شده که بینهایت احتیاج به حمایت شما عزیزان دارن تا بتونن رو پا وایسن...پس یادتون نره هری پاتر با ترجمه شهناز مجیدی بخرید یدونه هم ببرید!

از دست گرما

سلام!انقدر خستهام که نگو..انقدر گرممه که نپرس ..خودمم می دونم کلی غرغرو شدم اما هیچ کاری بجز غر از دستم برنمیاد.انگار به سلامتی به یمن آبهای آلوده چاهها وبا هم شایع شده اینم رو بقیه گرفتاری ها و فکر و خیالا...با خودم فکر می کنم زمستون پارسالم از سرما و یخ و یخبندون اینهمه شاکی و غرغرو بودم؟

یه سوال

یه سوال از کسایی که اینجا سر می زنن دارم .آیا کسی هست که خودش یا اطرافیانش بچه کم توان ذهنی داشته باشه؟خیلی ممنون میشم اگه یه راه ارتباطی برام بذارین تا چند تا سوال بپرسم.ممنون!ایمیل من :Takin@shadan-pub.com