آیا کسی هست؟

همه جا پر است از تبلیغات و بیلبوردهای تبلیغاتی کاندیداها...همه جا پره از بحث رای دادن و ندادن ...من اما انگار کر و کور شدم هیچ کدوم از جمله های قشنگ و شعارهای تبلیغاتی رو نمی بینم و نمی شنوم می دونم برای امثال من دیگه خیلی دیر شده و هرگز بچگی و جوونی مون دوباره برنمی گرده ...
من فقط به پسرام فکر می کنم و دنیا رو برای اونا می خوام... آیا کسی هست که بچگی و جوونی بچه هامون رو تضمین کنه؟دلم میخواد بچگی شاد بدون وحشت جنگ و نداری و جوونی امن بی هراس از سرکوب و غم آینده ارمغان دستش برای همه بچه های ایران باشه ...کسی هست؟
نظرات 3 + ارسال نظر
سهند سرفراز جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:52 ب.ظ

پدر و مادرهای ما نیز همینو برای ما می خواستن . این آرزوی همه پدر و مادرهاست اما: خیال خوبیها درمان بدیها نیست.

بانوی شرقی جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:31 ب.ظ

جناب سرافراز شاید برای همینه که رای ندادم!

شازده خانوم جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:48 ب.ظ

خیلی خوب کاری کردی....منم همینطور..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد