من برگشتم

سلام به همه...من چند روزی نبودم و تو این چند روز به این فکر بودم که چی بنویسم ...اگه به کسی برنخوره می خوام راجع به خودمون یه چیزی بگم (ما خانمها)...
تو وبلاگ گردی که انجام دادم بیشتر خانمها راجع به بچه هاشون چیز نوشته بودن اکثرا راجع به شیرین کاری ها و عشق و علاقه شون به فرزندشون.چون خودم مادرم احساسشون رو درک می کنم اما به نظر شما وقتش نرسیده که ما کمی هم از خودمون ...احساس و اندیشه هامون بنویسیم یعنی جایی وجود نداره که ما مستقل باشیم بی اونکه به بچه و شوهرمون بچسبیم درسته که بچه های ما همه هستی مون هستن اما به نظرم باید حداقل یه جایی ما فقط به خودمون فکر کنیم...از همه کسایی که بهشون برخورد معذرت می خوام...
نظرات 5 + ارسال نظر
کیمیانت چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:00 ب.ظ http://kimiyanet.blogsky.com

دوست گرامی : با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن !

لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، بدون فیلتر و با پشتیبانی 24 ساعته را احساس کنید.

limuiy چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:01 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

man age ye ruzi madaram sham khodamo faramush mikonam...

رز سفید چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.ghoroobesiahpoosh.blogsky.com

سلام....من گرچه هنوز حتی ازدواج هم نکردم ولی خوب درک میکنم حرفتون رو....و منم میگم باید گاهی نه تنها بچه رو بلکه همه رو برای مدتی فراموش کرد و کمی هم به خودمون فکر کنیم....
راستی خوشحال میشم سری هم به من بزنین....
در پناه حق....یا علی....

زهره چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:18 ب.ظ http://zohrehn.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی داری ...امیدوارم موفق باشی**

شازده خانوم پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:19 ق.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com/

سلام تکین عزیزم.خوبید؟امشب اومدم یه سری بهتون بزنم.امروز نمایشگاه کتاب بودم خیلی یادتون بودم.هر سال معمولا هرانتشارات نویسندگان خودش رو دعوت میکنه.نمی دونم شما هم حضور دارید یا خیر.
در رابطه با این مطلب: در جامعه مرد سالار برای همسر یا یک مادر فقط یک تعریف وجود دارد..یعنی از حق خود گذشتن و خود را فدا کردن و این را تنها در از خود گذشتن خلاصه میدانند.همین خاطر زنان ما بعد از گذشتن چند سال و اندی از زندگی مشترک خسته میشوند و عمر خود را از دست رفته می دانند.در کشورهای اروپایی زنان تفریح خاص خود را دارند و ساعاتی در هفته رو به خود ورفتن به کلاسهای مورد علاقه اختصاص می دهند.و این محدود سن خاص یا جوانی نمیشود.و با روحیه شاداب به زندگی ادامه می دهند اما در ایران زن برای اسایش مرد خلق شده...........وای چقدر دلم پر بود.راستی اگر روزی نمایشگاه دعوت شدید مرا هم خبر کنید تا به دیدنتون بیام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد